Որոնել

среда, 13 июня 2018 г.

Զարուհի Բաթոյան. "Անմոռուկ" գրքից

Զարուհի Բաթոյան (1979 Երևան)

















'' Գարնանային '' շարքից


Դուրս էի եկել փաթիլներ հավաքելու:
Ցած չիջան. գարուն էր արդեն:
Միայն կաթիլները
մատներս լվացին:

***
Ես գիտեմ`
իմ արևներն այրեցին ձեռքերդ,
թե չէ ինչո՞ւ պիտի բացեիր ափերդ…

***

Մի թռչուն

Մեր տունը փոքր է, պատուհանից
ոչ մի տեսարան չի բացվում,
փոքր,
շատ փոքր այգի կա`
մի կերպ, զոռով աճած հարևանի այգին,
ուր ծառեր են
ու վարդեր, որ մամաս է մշակում ու ձևավորում,
ուր ճնճղուկների հետ մի թռչուն այնպես է երգում,
որ անտառը մեր այգու համեմատ դառնում է ոչինչ,
տխրությունս էլ հետը…

***

Երբ տխրությունը դուրս նետեցի,
Կապույտ ծաղիկներ աճեցին պատուհանիս տակ:
Չկա գիշերը, չկա տխրությունը, չկաս դու,
նրանք են ժպտում ճաղերից այն կողմ…

***

Ամառը գա, մեր տնից
ծովին նայող պատուհան բացեմ
քեզ համար… ծառերին
հեքիաթներ կապեմ
ծղրիդներին
ներս կանչեմ, թող ամառը գա`
քեզ գրկեմ` տան դուռը բաց…

Գարուն

Կա՛թ, կա՛թ, կա՛թ. ո՛չ անձրև,
Ո՛չ արցունք, գարուն:

***

Ծերացած գարուն

Թե թռչունների ձայնը
չլիներ, կկարծեի` աշուն է…
Բալենու ծաղիկները
թե չբացվեին, կմտածեի` աշուն է:
Գարունն այդ ե՞րբ այսպես ծերացավ…

***
Արթնացիր
Մի բուռ աշխարհ եմ բերել քեզ:
Մի սիրտ արև…
Մի թև կարոտ, մի աչք համբույր եմ բերել:
Մի սիրտ արև…
Արթնացի՛ր…

***

Գարնանային այս լռության մեջ
ոչ մի մանուշակ չկա,
ոչ մի մանուշակագույն…

***

Երբ ոչ մի լուր չկա, կարոտս առնելու համար
եղանակի տեսությունն եմ նայում.
Ի՞նչ եղանակ է քո քաղաքում հիմա…

***

























" Անմոռուկ " գրքից

Մի օր արի, թեկուզ վաղը… Եվ լռությունը կփշրվի:
Բոլոր երջանիկ պատմությունները կկրկնվեն ու եթե ընդհատվեն էլ, ապա միայն սովորության համաձայն` նորից շարունակվելու համար:
Մի օր արի, թեկուզ վաղը, որ այս կրկնվող ամառը փշրվի:

***

Անմոռուկ

 Ինձ մոռանալն այնքան հեշտ է.
Ես չեմ քայլում հանդիպակաց փողոցներով,
սրճարանում պատահաբար ինձ չես գտնի:
Նեղ ու փոքրիկ այս քաղաքում
ինձ մոռանալն այնքան հեշտ է:


***


Սպասելիս



Երկրորդ հարկի իմ պատուհանից
մարդիկ այնքան երջանիկ են երևում,
Անձրևի, արևի, ձյան տակ քայլող բոլոր մարդիկ
նույն դեմքն ունեն...
Դո՛ւ էլ անցիր մեր փողոցով...
***
Օտար քաղաքները խլեցին, 
տարան մարդկանց, 
ում սիրում էի...
Հիմա ապրում եմ՝ բաժանված
մի քիչ, մի քիչ՝ ամեն քաղաքում...
***
Անկում
Ամեն անգամ,
հենց որ տերև է պոկվում ծառից,
ուզում եմ հասնեմ-գրկեմ,
որ անկման ցավը չզգա…
***
Որ գաս…
Մեր տանը թիթեռներ եմ պահում,
որ գաս, նստեն ուսիդ:
նրանց քույրիկս բերեց գնալուց առաջ`
իր հարսանիքին,
Ճերմակ թելերով կապեց առաստաղից:
Այդ օրվանից նրանք ապրում են իմ սենյակում:
***
Հին կարոտ
Այս փոշոտ ու տոթ քաղաքի հետ
մի հին ու անհասկանալի կարոտ է կապում
բնիկներից չեմ, ոչ էլ պապերս են քայլել
այս ձանձրույթի միջով,
ե՞րբ և ի՞նչ եմ թողել այս քարերի մեջ…
***
Հենց Ամանորի անուն են տալիս
միշտ հիշում եմ
այն մեկը
որի նախօրիեին սիրահարված էի
քեզ…
Ուրիշ Ամանոր
էլ չի գալիս:
***
Թիթեռներ
Գուցե մի օր
ես կարողանամ բաց թողնել իմ ներսում ապրող թիթեռներին,
որ թևերով անվերջ քերծում են պատերը:
Ինչո՞ւ նրանք էլ մյուսների պես
մեկ օր չեն ապրում…


Комментариев нет:

Отправить комментарий