Որոնել

среда, 26 сентября 2018 г.

Ռազմիկ Գրիգորյան․ Հիմա ոչ ոք չի կարողանում հիշեցնել ինձ բառը լռության

Ռազմիկ Գրիգորյան















Չգիտեմ գնացքն էր քեզ տանում
թե դու ես հեռանում տանելով երկու ժամանակ միանգամից,
իսկ վերադարձի ճանապարհին
ես լսում եմ բառերի մեջ խճճված
լռության ճիչը:


***

Առավոտվա զարկերակի մեջ պառկած արևը
հորանջում է սուրճիս բաժակի գոլորշահոտ շուրթին,
կում-կում ըմպում եմ մոտալուտ աշունը,
հետո երկնքի կապույտ ծոցագրպանից
անձրևն հանում է իր թաց սրինգը,
ու նոտաները թափվում են կտուրներին, փողոցներին, պատուհաններին...
Ու նոտաները լալիս են խրամատում
աղվամազե արցունքի մեջ:


***

Քո գնալուց հետո
օրերս փողոցից տուն չեն գալիս,
իսկ դրսից անհնար է ներսի մասին հիշել,
կամ լուռ նայել պատուհանից
թե ինչպես է ուրիշը քո փոխարեն ապրում:


***

Ոտնահետքդ ցավեցնում է
եղյամի խոնավ աչքերի մեջ
թուխս նստած գարնանը...


***

Մենք ամեն օր 
նույն ճանապարհն ենք ընտրում,
և ամեն երեկո`
նույն սրճարանը,
որ չհանդիպենք իրար:


***

Հիմա ոչ ոք չի կարողանում հիշեցնել ինձ
բառը լռության,
արևը անխնա տրորում է խոտը`
ոչ մի ծիլ չխնայելով,
և հրդեհը բողոքն է
շնչահեղձ եղած անտառի
որ բարձրանում է վեր
ու թաքնվում ամպի կապույտ փեշի տակ...
Հիմա ոչ ոք ինձ չի հուշում
բառը լռության,
նրանց հետ երկար խոսում
կամ վիճում եմ լռության մասին...
Դու` նվագում էիր լռությունը
ինձ համար:


***















-Պետք է փրկել անտառը:
Ու փայտ էր գցում վառարանի մեջ:


***

Գիշերը ընկնում ես
դաշնամուրի ստեղներին,
և նվագում եմ ճանապարհի մասին,
անհնար է նոտայագրել լռությունը
որ հնչում է քո մասին երգելիս:


***

Դեռ վեճը չես ավարտել,
բայց արդեն երկու
տարբեր ճանապարհներ
անցնում են մեր միջով,
վաղուց չեմ տեսնում
թե ինչպես է արևը հորանջում
արևածաղիկի դեղին աչքերի մեջ:


***

Այդ օրը
որքան բառեր թառամեցին
փշաքաղված շուրթերիդ,
գլխարկդ էիր ուղղում հեռանալիս:


***

Ճանապարհը` որով անցել ես
ցավում է ուսապարկիս մեջ,
հերթով քանդվում են բոլոր կամուրջները,
երկար ժամանակ է արդեն ոչ մի տեղ չեմ հասել:


***

Պատուհանիս տակ
ամառը հանել է դեղին կոշիկները
և արևի հետ պառկել`
փողոցի փոշոտ սրտի մեջ,
հեշտ չէ օրը կիսել,
դուրս գալ պատշգամբ
և առաջվա պես սրճել երկուսի փոխարեն:


***
















Իմ կողոսկրից շինված մեկը,
հիմա էլ ըմպում է սրտիս բաժակից,
ու՞մ հետ է կիսել ինձ կյանքը...


***

Հիմա
երբ դու ես պտտվում
աշխարհի շուրջը,
չեմ կարողանում շրջվել,
տեսնել...


***
Ամենինչ փոխվել է,
ձեռքս չի հասնում աչքերդ սրբեմ
որ անձրևը կտրվի:


***

Քեզանով պակաս եմ,
չեմ կարողանում ինձ գտնել
և տուն տանել փողոցից...
Դու Աստծու կատարյալ ներդրումն ես
օրերիս մեջ,
տող առ տող վրիպում եմ ընթերցումը
երկնքի արձանագրության:


***
Լուսինը դեղին երազ է ասեղնագործել
իրիկվա սև թարթիչներին,
քամին թափանցիկ իլիկով մանում է
քնած քաղաքի գունատ լռությունը,
փողոցի յասամանը քո հայացքով
թեքվել է դեպի պատուհանս,
և ոչ ոք չի հասկանում մեր զրույցը:


***

Այն օրվանից ինչ չես պատասխանում զանգերիս,
ամեն իրիկուն մեկ ծիրան քաղելու պատրվակով
ձեռքերս թողնում եմ ձեր ծառի տակ:


***

Անձրևը թաց մատներով
լռությանդ ստեղներին
մանուշակի մասին է նվագում,
...Լսում եմ:


***

Ցորենի հատիկի պես
մանր ես,
սեղանիս դառնում ես
հաց:



Комментариев нет:

Отправить комментарий