Որոնել

понедельник, 12 ноября 2018 г.

Պաբլո Ներուդա․ Այստեղ ես սիրում եմ քեզ

Պաբլո Ներուդա (1904-1973 Պառալ, Չիլի)























Այստեղ ես սիրում եմ քեզ:
Քամին փռել է իր ցանցերը սոճիների արանքում:
Լուսնի պայծառությունն արտացոլվել է
ալիքվող անհանգստության մեջ ջրերի:
Օրերը միանման են, բայց մրցավազքում իրարից առաջ ընկած:

Մշուշը փռվեց պարող ուրվագծերից մեկում:
Մայրամուտից անդին` արծաթն ի վար օրորվում է ճայը:
Առագաստն իբրև լուսատու մի մոմ: Հեռավոր աստղեր:
Կամ էլ սև խաչն է մենավոր նավի:

Ահա լուսանում է:
Ու նույնիսկ իմ սիրտն է լցվում խոնավությամբ:
Ու ղողանջում է, ու կարկաչում է` ձայնարկելով հեռավոր ծովը,
ինչպես նավահանգիստ.
այստեղ ես սիրում եմ քեզ:

Այստեղ ես սիրում եմ քեզ, և հորիզոնն անզոր է 
անհնարինորեն թաքցնել քեզ ինձնից:
Դու սիրված ես իմ կողմից նույնիսկ ցրտի մեջ ամբողջ աշխարհի:
Իմ համբույրները վազում են քեզ մոտ հսկա նավերով,
վազում ջրերով բոլոր ծովերի,
բայց երբեք, երբեք չեն հասնում տորմիղ:

Ես ինձ զգում եմ մոռացված,
ինչպես հին խարիսխ,
տխուր զսպանակ, որ թալանված է ժամանակի կողմից:
Իմ կյանքը պաշարված է հոգնությամբ` երբեք չեկող քաղցի.
ես սիրում եմ այն, ինչին չեմ տիրում:
Դու այնքան հեռու ես: Ու կրկին հուսահատությունս պատերազմում է
անշտապության դեմ մթնշաղի:

Բայց գիշերը գալիս է ու արարվում է երգը:
Եվ լուսինը սկսում է պտույտը նիրհի:
Հսկա աստղերով ինձ են նայում քո աչքերը:
Եվ, որովհետև, սիրում եմ քեզ -
սոճիները քամիների մեջ երգում են անունդ ամեն ասեղով փշե`
բարակ և ճկուն...
















Թարգմանությունը՝  Մարգարետ Ասլանյանի

Комментариев нет:

Отправить комментарий