Որոնել

среда, 11 июля 2018 г.

Միլեն Ֆարմեր. Զղջումներ. երգ






















Հեռու, շատ հեռու աշխարհից,
ուր ոչինչ երբեք չի մեռնում՝
ես կատարում եմ այս երկար,
այս հաճելի ճանապարհորդությունը:

Մեր հոգիները միախառնվում են
հավերժական ձյուներին,
սերը՝ թաքցնում է
իրական դեմքը:

Արի... Չեմ կարողանում այլևս զսպել ինձ:

Ի՞նչ նշանակություն հիմա ունի,
որ ես գիտեմ, 
թե ինչու մեռավ սերը:

Մենք պահում ենք 
երբեմնի անցած փոթորկող խաղերի
անմեղությունն ու անհոգությունը:

Մի ապրիր զղջումներ,
վստահիր ինձ և մտածիր այն մասին,
որ այս ամբողջ անելանելիությունը
սառեցնում է զգացմունքները:
Մի ապրիր զղջումներ,
խոստացիր ինձ դա . չէ՞ որ դու գիտես՝
ձմեռն ու աշունը չեն կարող սիրել իրար...

Իմ հարբած գլխում
ընդհատված երազանքներ են.
ես խմում եմ մեր թառամած սիրո կենացը:

Քամու մեջ գուշակում եմ
մեր հուսահատ շուրթերը, 
որոնք գաղտնի
պսակադրում են մեզ:

Մի բացիր դուռը:
Դու գիտես դա թակարդ է՝
զղջումներից,
նզովքներից:

Ես խելագարվում եմ իրար հաջորդող 
տարվա եղանակներից
ես եկել եմ, որ տանեմ քեզ այնտեղ,
ուր քնած են նրանք, ովքեր սիրում են իրար...

Մի զղջա...

Թարգմանությունը՝ Մարգարետ Ասլանյանի
Երգի հղումը՝ https://www.youtube.com/watch?v=u617RilV5wU

























Комментариев нет:

Отправить комментарий