Որոնել

понедельник, 28 мая 2018 г.

Անիզ Կոլց. բանաստեղծություններ

Անիզ Կոլց (1928 Լյուքսեմբուրգ)























Ինձ վրա շպրտված
քարերից
ես կառուցեցի
իմ տան պատերը


***

Բառը մեզ կախում է
ուրիշների հիշողության մեջ
ինչպես չղջիկներ


***
Մազերիս պես
իմ տխրությունը 
շարունակում է աճել

***
Հիշողությունը ծանր է 
ինչպես խորտակվող մի նավ

Ես նավարկել եմ 
աշխարհի բոլոր մասերում
աստվածները մորթում էին ինձ
ես մորթում էի նրանց

Գրելով նրանց բերաններում
նրանց ընդերքում
ես մոռացա պոեզիան-
ես դարձա բանաստեղծ

***

Բառեր կան
որ չես կարող արտասանել

Մերկ կյանքի ձգված տողերի վրա
նրանք բարձրանում են ու իջնում
ինչպես լարախաղացներ
ինչպես լուսնոտներ
որ ընկնում են
երբ նրանց անունն ես տալիս

***

Ամեն մի քարի մեջ
մի տան երազ կա

***

Ես անցնում եմ
դարերի միջով
իմ միջով
մշտանորոգ

Թափառում եմ մենակ
մերժված
ինչպես վայրի գազան
որին դիպել են
մարդիկ


***

Ռընե Կոլցին` ի հիշատակ

Մաշկս զգում է
խոնավ բակեր
լքված դաշտեր
Ես կռանում եմ
աշխարհի եզրին
դու ոչ մի տեղ չկաս


















Թարգմանությունը՝ Էդուարդ Թոփչյանի

Комментариев нет:

Отправить комментарий